ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ- ΟΜΑΔΕΣ

Η εκδρομή παρουσιάζει πολλές ιδιαιτερότητες  λόγω του αριθμού συμμετοχών 25 scooters.

Ο καθένας  από εμάς θα πρέπει να είναι σε θέση αν χρειαστεί, να φτάσει στα καθορισμένα  σημεία ανασυγκρότησης, που για όλη την διάρκεια της εκδρομής,  ορίζονται τα ξενοδοχεία όπου θα διανυκτερεύουμε καθημερινά

Για το λόγο αυτό θα σας εφοδιάζουμε με το πρόγραμμα το οποίο θα περιλαμβάνει:

  • Το χάρτη με τη διαδρομή της ημέρας
  • Τη διεύθυνση και τα τηλέφωνα του ξενοδοχείου που θα διανυκτερεύουμε
  • Χρήσιμες άλλες πληροφορίες

Στο γκρουπ θα υπάρχει επικεφαλής πλοηγός & τελευταίος συνοδός (σκούπα) καθώς & ένα ακόμη άτομο που θα κινείται στο κέντρο. Πίσω το δύο γκρουπ  θα ακολουθεί όχημα της εταιρίας (μικρό φορτηγό), εξοπλισμένο με εργαλεία, σετ επισκευής ελαστικών και κάποια χρήσιμα ανταλλακτικά για τα scooters που θα συμμετάσχουν.

Για την εξυπηρέτησή σας, θα διαμορφωθεί χώρος στο φορτηγό ώστε να μεταφέρει (λόγω  περιορισμένου χώρου) μία μικρή βαλίτσα,  ανά συμμετέχοντα.

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ

  1. Απαγορεύεται το προσπέρασμα εντός της ομάδος

Είναι επικίνδυνο και γενικώς αχρείαστο να προσπερνάμε άλλες μηχανές όταν οδηγούμε  σε γκρουπ.

  1. Οδηγούμε με βάση τη μοτοσικλέτα πίσω μας, όχι τη μοτοσικλέτα μπροστά μας.
  2. Το ρυθμό του γκρουπ τον ορίζει ο πρωτοπόρος και όλοι πρέπει να τον σεβαστούν αποδεχόμενοι ότι πρέπει να είναι ανεκτός από όλους τους οδηγούς “αργούς” ή “γρήγορους” και αναλόγως των κυκλοφοριακών συνθηκών και της κατάστασης του οδοστρώματος.

Αν κάποιος νοιώθει ότι δεν μπορεί να αντέξει τον αργό ρυθμό του γκρουπ, μπορεί άνετα στην επόμενη στάση να ζητήσει και αν συμφωνούν όλοι, να αυξηθεί λίγο η ταχύτητα.

Μπορεί επίσης να ζητήσει να διαχωριστεί από το γκρουπ ακολουθώντας δικό του ρυθμό και να ξανασυναντηθεί με τους υπόλοιπους σε επόμενο σημείο ανασυγκρότησης.

Φροντίζουμε πάντα να έχουμε τουλάχιστον μια μοτοσικλέτα πίσω μας  σε οπτική επαφή, με τους καθρέφτες. Με αυτό τον τρόπο, δεν χωρίζεται το γκρουπ, ακολουθεί ο ένας τον άλλο και ταξιδεύουμε με σταθερές ταχύτητες και φυσικά χωρίς να χάνεται κανείς.

  1. Τήρηση σωστής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα

Διατηρούμε ικανή απόσταση μεταξύ μας για να χωράνε να μπουν – αν χρειαστεί –  ανάμεσά μας στη διάρκεια της προσπέρασης, αυτοκίνητα ταχύτερα.

  1. Κατά την οδήγηση σε οδό ταχείας κυκλοφορίας (Εθνική Οδό), οδηγούμε πάντα στην αντίθετη πλευρά της ίδιας λωρίδας από τον προπορευόμενο μας.
  2. Δε διακόπτουμε την πορεία μας για κανένα λόγο

Αν ακινητοποιηθεί κάποιο scooter το προσπερνάμε. Θα σταματήσει για βοήθεια η ‘σκούπα’ και το τελευταίο συνοδευτικό όχημα.

  1. Θέσεις Οδήγησης στον δρόμο

Ο βασικός κανόνας είναι, ο πρώτος αναβάτης κρατά πάντα την αριστερή πλευρά της λωρίδας ο δεύτερος κρατά την δεξιά, ο τρίτος πάλι την αριστερή και ούτω καθεξής.

  1. Προσπέραση

Προσπερνάμε πάντα, μόνο όταν μας δώσει σήμα ο πλοηγός. Δεν προσπερνάμε όλοι μαζί και όχι περισσότερες από δύο μοτοσικλέτες την φορά. Ο πρώτος βλέπει το δρόμο μπροστά, σιγουρεύεται ότι μπορεί να προσπεράσει εκείνος και ο πίσω αναβάτης, και κάνει νόημα για προσπέραση. Μετά, οι άλλοι δύο αναβάτες και ούτω καθεξής. Έτσι προσπερνούν όλοι με ασφάλεια και διατηρούν την ακεραιότητα του γκρουπ.

 

Από τη συμπεριφορά μας  θα  εξαρτηθεί η επιτυχία της εκδρομής , το καλό κλίμα σε όλη τη διάρκειά της  και τέλος η ασφαλής επιστροφή  όλων  μας.

  Πρέπει λοιπόν να λειτουργήσουμε σαν ομάδα και αυτό απαιτεί :

  • Πνεύμα συνεργασίας
  • Καλή διάθεση
  • Υπομονή
  • Προσοχή σε όλες μας τις ενέργειες όχι μόνον όταν οδηγούμε αλλά και τον υπόλοιπο χρόνο
  • Τήρηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας των χωρών που θα επισκεφτούμε
  • Τήρηση των οδηγιών των διοργανωτών
  • Τήρηση του προγράμματος ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

  1. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • Κράνος
  • Γάντια μοτοσυκλέτας
  • Σετ αδιάβροχα
  • Κλειδαριά ασφαλείας.
  • Μπουφάν μοτοσυκλέτας με ενισχύσεις.

 

2. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

  • Καπέλο
  • GPS
  • Μπότες μοτοσυκλέτας
  • Ωτοασπίδες